Kako brzo smršaviti

Možete smršaviti brzo i zauvijek bez da se ustajete u pet ujutro da bi trčali na prazan želudac, bez vježbanja 6 puta tjedno, bez osjećaja gladi ili odricanja od najdraže hrane.

Sve što vam je potrebno su tri stvari: trening, zdrava prehrana i Ella’s proizvodi za mršavljenje. U ovom tekstu ćete vidjeti jednostavan i djelotvoran plan kojim možete ostvariti ciljane rezultate i imati društveni život i jesti uobičajeno.

1. Postanite snažniji. Trening snage povećava kardiovaskularnu kondiciju, ojačava zglobove i kosti, izgrađuje mišiće, povećava fleksibilnost ali i pomaže u gubitku masnih naslaga.

– održavajte mišiće. više snage više mišića. Trening snage izgrađuje mišiće i sprječava gubitak mišićne mase tako da ne postenete “mršavi” i masni.

– izgarajte masnoće. trening snage sprječava usporavanje vašeg metabolizma dok ste na dijeti. To znači veći gubitak masti.

– pridržavajte se dijete. vježbanje pozitivno utječe na vaše prehrambene navike. Bolje se pridržavate dijete dok trenirate i tako gubite više masnoća.

Najbolje rezultate ćete imati izvodeći slobodnim utezima složene vježbe poput čučnjeva i mrtvog dizanja.

2. jedite zdravo. Jedite cjelovite neprerađene namirnice 90% vremena. Cjelovite namirnice su najbliže svom prirodnom stanju bez dodanih šećera, masti, umjetnih okusa… Kupujte sirovu hranu i pripremajte je sami.

Bjelančevine. Potrebne za izgradnju i održavanje mišića da ne bi postali mršavi i masni. Bjelančevine također imaju izražen termički efekt. Jedite cjelovite izvore bjelančevina kao što su govedina, piletina, riba, mlijeko i mliječni proizvodi…

Povrće i voće. Napunit će vaš stomak ali su često niskokalorične i bogate vlaknima, vodom, vitaminima i mineralima. Jedite povrće i voće uz svaki obrok.

Zdrave masnoće. Masnoće vas neće udebljati. Udebljat će vas loša ishrana i nedostatak vježbanja. Zdrave masnoće će vam pomoći pri mršavljenju, zasitit će vas i usporiti probavu. Jedite zdrave masnoće uz zvaki obrok, riblje ulje, maslinovo ulje, orašasti plodovi

Voda. Često se osjećaj žeđi miješa s osjećajem gladi. Izbjegavajte gazirane napitke, alkohol i sokove. Popijte dvije čaše vode uz svaki obrok i pijuckajte vodu tijekom vježbanja. Zeleni čaj i limunada su također dobri.

3. Žitarice jedite isključivo iza treninga. Pašta ili riža imaju veliku kalorijsku gustoću, 100 g pašte ima više od 350 kcal dok 100 g brokule ima samo 35 kcal. Ograničite unos hrane bogate žitaricama samo na obroke nakon treninga i tako će te automatski smanjiti i unos kalorija.

– Jedite manje škroba.Uz svaki obrok jedite povrće, voće i zdrave masnoće. Ugljikohidrati iz tih izvora su sasvim prihvatljivi. Namirnice bogate škrobom jedite samo nakon treninga-

– Ako ne trenirate zaboravite na žitarice.

– Jedite složene ugljikohidrate. Složeni ugljikohidrati pospješuju gubitak masnog tkiva i treba im duže da se probave. Izbjegavajte rafinirane ugljikohidrate poput proizvoda od bijelog brašna.

4. Jedite više. Češći obroci smanjujuju osjećaj gladi tako što održavaju šećer u krvi stabilnim. Češći mali obroci također smanjuju veličinu želuca s vremenom što znači da ćete se prije zasititi. Jedite svaka tri sata.

– usvojite naviku da doručkujete

– ne preskačite obrok iza treninga, jedini obrok u danu kada su dozvoljeni ugljikohidrati nadoknadit će vam rezerve energije.

– jedite 6 malih umjesto tri velika obroka

5. Ubacite kardio. Pretjerivanje s kardio treningom potrošit će vaše misšiće a ne masne naslage. Nikada ne radite samo kardio nego ga dodajte u rutinu treninga da bi ubrzali gubitak masnoća koji postižete treningom snage i zdravom prehranom.

6. Koristite Ella’S kapsule i čaj. Dvije Ella’S Slim kapsule prije svakog obroka i Ella’S čaj tokom cijelog dana smanjit će osjećaj gladi i ubrzati metabolizam te na taj način pomoći u skidanju dodatnih kilograma.