Jednostavna pravila da očuvate erekciju

Erekcija je sigurno jedna od najvažnijih stvari za “spas” muškosti kod većine muškaraca. Mnogi od muškaraca znaju da način života koji vode može negativno djelovati na njihovu seksualnu moć. Sreća je da se pridržavanjem nekih jednostavnih pravila mogu izbjeći problemi erektilne disfunkcije.

Erektilna disfunkcija može biti posljedica uzimanja nekih lijekova. Neki antihipertenzivi mogu značajnije remetiti erekciju. Također dugotrajno i često uzimanje lijekova protiv bolova potiče poremećaje erekcije. Kritičnim se smatra uzimanje lijekova u većim dnevnim količinama i duže od tri mjeseca. Muškarci koji su uzimali antiupalne lijekova također je zamijećeno da imaju problema s erekcijom. Naravno nikako nije preporučljivo prestati uzimati lijekove vlastitom odlukoom već je od ključnog znaćaja savjetovati se s liječnikom. Problemi s erekcijom mogu ali ne moraju biti posljedica uzimanja lijekova.

Veliki utjecaj na erektilnu funkciju može imati debljina. Sve više debelih ljudi u svijetu imaju problema s šećernom bolesti a jedna od komplikacija šećerne bolesti je erektilna disfunkcija.

Neke od životnih navika kao pušenje, pretjerano konzumiranje alkohola mogu pridonijeti lošoj erekciji. Pušenje oštećuje arterije a to izaziva poteškoće s protjecanjem krvi, zbog kojih može biti teže postići i održati kvalitetnu erekciju. Svaki muškarac koji puši morao bi dobro razmisliti kako da prestane s ovom štetnom navikom.
Dok umjereno konzumiranje alkohola može imati pozitivan utjecaj na erekciju, pretjerano konzumiranje pića kod muškaraca može znatno povećati vjerovatnost erektilne disfunkcije.

Stres je značajan problem za normalnu seksualnu funkciju. Stres je reakcija čovjeka na nešto što traži prilagođavanje na novu situaciju. Stres je moguće kontrolirati jer stres dolazi od toga kako čovjek reagira na stresne situacije. Stres zbog posla, braka, financija često su uzrok uzrok erektilne disfunkcije.

Svakodnevno vježbanje važno je za zdrav kvalitetan seksualni život i erekciju kod muškaraca. Vježbanje trbušnjaka i snažni trbušni mišići su važni za čvrstu erekciju. Dobra fizička kondicija pružit će muškarcu važno samopouzdanje.

Bez obzira što je uzrok problema s erekcijom važno je uključiti partnera u problem. Ako se o problemu ne razgovara partnerica može posumnjati da ste nezainteresirani za seks s njom. Otvorenost i pozitivno razmišljanje važne su varijable za uspješno borbu s problemom erektilne disfunkcije.

(c) Can Stock Photo